כאדריכל, גרהאם אנדרסון, מייסד ומנכל SnagR הרגיש תסכול לשאת ערמות של נייר יחד עם כלים חיוניים לעבודה באתר הבנייה. לא רק שלא היה לו נוח לסמן ממצאים על גבי תכניות האתר אלא גם נתקל בקושי לעדכן ולהודיע לקבלני המשנה לגבי כל ממצא לאחר בדיקה שבוצעה. כאשר הטכנולוגיה הדיגיטלית תפסה תאוצה ומכשירים ניידים היו זמינים יותר, מר אנדרסון ראה את ההזדמנות לחולל מהפכה ולשנות את האופן שבו תעשיית הבנייה עובדת. בנוסף, למד תכנות מחשבים ופיתח את האפליקציה הראשונה כדי לשפר את יעילות העבודה שלו. דבר אשר תפס את תשומת לב עמיתיו העוסקים בבנייה ובהמשך הפכה לאב טיפוס של SnagR . SnagR הוקמה רשמית ב -1 לאוקטובר 2008, פרויקט ראשון שהושק יחד עם קאיר מוס ( Moss Kier ) עבור Sidney Stringer Academy (אקדמית סטרינגר, סידני) בקובטרי, בריטניה. מאז SnagR גדלה ממתכנת יחיד לצוות פיתוח שלם, מפרויקט אחד ועד 6000 פרויקטים ברחבי העולם ומבריטניה ועד להקמת משרדים בינלאומיים ביבשות נוספות. עם האמונה כי כל פרויקט הוא ייחודי, SnagR עוצבה בצורה כזו שהיא מאפשרת התאמה אישית גבוהה לצרכי הלקוח. מלבד בנייה ותשתיות, במהלך השנים תוכנה גנרית זו משכה גם תעשיות כגון ניהול מתקנים, ייצור ובניית ספינות.