אחוזות מדג' - מסירה לבעלי הבית

הפרויקט מעוצב בצורה שתשקף את חווית המגורים של נכס הכולל שטח, אחוזות מדג' כוללות 52 בתי מגורים ייחודיים אשר כל אחד מהם כולל לובי מעלית פרטי אקסלוסיבי. נכס יוקרתי זה מהווה מקום מפלט מן ההמולה של העיר, המכונה "אחוזות בשמיים".

Madge Mansions - Client Handover
אחוזות מדג' מציעות לתושבים אורח חיים יוקרתי ומיוחד יחד עם שקט נפשי ושלווה.

אתגרים

לפני השימוש ב- SnagR, הלקוח השתמש בתהליך ניהול תקלות המבוסס על ניירת המחייב תקשורת ידנית.

  • תיאום בין משרד ניהול הנכסים לבין בעלי הבתים וקבלני המשנה היה קשה וגזל זמן רב.
  • בעלי הבית נאלצו למלא את טופס הודעת התקלה על דף נייר (DNF) ולהעבירו פיזית למשרד הניהול.
  • משרד הניהול היה חייב ליצור קשר עם הקבלנים באופן ידני, לבצע מעקב כדי לוודא שהעבודה הושלמה ולדווח לבעלי הבית לאחר מכן.
  • לבעלי הבית היתה חסרה השקיפות לתהליך הידני ואישור סופי לביצוע התיקון לא התקבל.
Madge Mansions - Client Handover
התהליך הקודם של ניהול תקלות היה מבוסס על ניירת, לקח זמן רב ולא היה חף מתקלות.

כדי לצמצם את העיכובים ולשפר את שירות הלקוחות, אחוזות מדג' חיפשו פתרון פשוט שיצמצם את הניירת, יהפוך זרימות עבודה לאוטומטיות וישפר את ההיענות - וחשוב מכל - ישפר את שביעות רצון הלקוחות.

Madge Mansions - Client Handover
עם הרצון שלהם להגיע למצוינות, אחוזות מדג' בחרו ב- SnagR כדי לספק שירות טוב יותר לבעלי הבתים שלהם.

פתרונות

באמצעות SnagR שופר שיתוף הפעולה הפנימי, תיעוד הבדיקות, היסטורית הכשלים, וכן ניתוח ביצועים לשיפור עתידי.

  • החברה השתמשה ב SnagR על מנת לספק דיגיטציה מלאה של תהליך ה- DRW הכולל בדיקות, הודעות קבלנים והודעות סיום פרויקט אשר עוברות לאישור ולחתימת הלקוח, בעבודה צמודה עם מפיץ של SnagR, אסיה הדלנדס.
  • ליקויים מתועדים על גבי התוכניות וכוללים צילומים מסומנים.
  • ליקויים הכוללים תאריכי יעד לביצוע מצורפים לטפסים הנשלחים באופן מיידי לקבלני המשנה לצורך עבודה.
  • כל ההודעות נשלחות דרך SnagR, ומספקות קישורים אל יחידת ניהול התוכניות והמיקומים עצמם. הליקויים כוללים תמונה לתקשורת ברורה ומובנת.
Madge Mansions - Client Handover
ליקויים מסומנים ישירות על גבי השרטוטים, כולל תמונות מסומנות ופרטים אחרים.

תוצאות

  • הפחתת זמן ומאמץ של ניהול ליקויים באופן משמעותי באמצעות ביטול הזנת נתונים על גבי ניירת.
  • שיתוף בעלי הבתים בעזרת דו"חות ודוא"ל מתוזמנים בכל תהליך האישור והתקדמות תיקון הליקויים.
  • הפיכת הודעות מיידיות לאוטומטיות עבור כל שינוי של זרימת עבודה והפקת דוח יומי או שבועי.
  • השגת התחייבות שירות לתיקון כל ליקוי בתוך 30 יום לאחר ההודעה על ידי בעל הבית.
  • מעקב אחר הביצועים של קבלני משנה ויצירת ביקורות לשיפור שירות לקוחות באמצעות דשבורד KPI מותאם במערכת.
  • השגת רמת שביעות רצון גבוה של לקוחות משירות הלקוחות.
Madge Mansions - Client Handover
עקוב אחר ביצועי קבלן המשנה עם דשבורד מותאם אישית (KPI) ב- SnagR

חברת אחוזות מדג' זכתה בתואר "הנכס המנוהל בצורה הטובה ביותר לשנת 2017" של מאלזיה בקטגורית המחויבות שלה לאיכות ולשביעות רצון הלקוח. פרס זה מגיע לאחר קבלת "הסמכה של הערכת איכות הבנייה", הציון הגבוה ביותר בדרום מזרח אסיה (מחוץ סינגפור) של פרויקטים בצמיחה לשנת 2015.

הצהרות לקוח

I was very happy when the company decided to implement SnagR as we were able to capture more accurately homeowners’ issues and involve them in the process of rectification. This demonstrated our commitment to deliver the highest level of customer service. – Madge Mansions Township Manager, Gamuda Land

- Madge Mansions Township Manager, Gamuda Land
Madge Mansions - Client Handover
"It is simple and fast to report our defects to the property management office. No more filling up forms and writing length technical description of the defect." – Name undisclosed, Madge Mansions home owner

Copyright © 2018 SnagR Ltd | כל הזכויות שמורות | הצהרת פרטיות | זמין iOS גם Android