אחוזות מדג' - מסירה לבעלי הבית

מעוצב בצורה שתשקף את חווית המגורים של נכס עם שטח, אחוזות מדג' כוללות 52 בתי מגורים ייחודיים שלכל אחד יש לובי מעלית פרטית אקסלוסיבית. נכס יוקרתי זה המהווה מקום מפלט מן ההמולה של העיר, המכונה "אחוזות בשמיים".

Madge Mansions - Client Handover
אחוזות מדג' מציעות לתושבים אורח חיים יוקרתי ומיוחד יחד עם שקט נפשי ושלווה

אתגרים

לפני השימוש ב- SnagR, הלקוח השתמש בתהליך ניהול תקלות המבוסס על ניירת והמחייב תקשורת ידנית.

  • תיאום בין משרד ניהול הנכסים (PMO) לבין בעלי הבתים וקבלני המשנה היה קשה וגזל זמן רב
  • בעלי הבית נאלצו למלא את טופס הודעת התקלה על נייר (DNF) ולהעבירו פיזית למשרד הניהול
  • משרד הניהול היה חייב ליצור קשר עם הקבלנים באופן ידני, לבצע מעקב כדי לוודא שהעבודה הושלמה ולדווח לבעלי הבית לאחר מכן
  • לבעלי הבית היתה חסרה השקיפות לתהליך הידני ואישור סופי לביצוע התיקון לא התקבל
Madge Mansions - Client Handover
התהליך הקודם של ניהול תקלות היה מבוסס על ניירת ולקח זמן רב ולא היה חף מתקלות

כדי לצמצם את העיכובים ולשפר את שירות הלקוחות, אחוזות מדג' חיפשו פתרון פשוט שיצמצם את הניירת, יהפוך זרימות עבודה לאוטומטיות וישפר את ההיענות - וחשוב מכל - ישפר את שביעות רצון הלקוחות.

Madge Mansions - Client Handover
בהמשך הנסיונות שלהם להגיע למצוינות, אחוזות מדג' בחרו ב- SnagR כדי לספק שירות טוב יותר לבעלי הבתים שלהם

פתרונות

עם SnagR אחוזות מדג' משפרת את שיתוף הפעולה הפנימי, מתעדת בדיקות והיסטורית כשלים, וכן מנתחת ביצועים לשיפור עתידי.

  • החברה השתמשה ב SnagR על מנת לספק דיגיטציה מלאה של תהליך ה- DRW כולו מבדיקות, הודעות קבלנים, הודעות סיום פרויקט שעוברות לאישור ולחתימת הלקוח, בעבודה צמודה עם המוכר מחדש של SnagR, אסיה הדלנדס
  • ליקויים מתועדים על יחידת השרטוטים עם צילומים מסומנים
  • ליקויים המצורפים לטפסים נשלחים באופן מיידי לקבלני משנה לפעולה עם תאריכי יעד
  • כל ההודעות נשלחות דרך SnagR, ומספקות קישורים אל יחידות השרטוטים ואל המיקומים עצמם ואת הליקויים עם תמונה לתקשורת ברורה ומובנת
Madge Mansions - Client Handover
פגמים מסומנים ישירות על השרטוטים, על התמונות המסומנות ופרטים אחרים

תוצאות

  • הפחת זמן ומאמץ של ניהול פגמים באופן משמעותי על ידי ביטול הזנת נתונים על ניירת
  • שתף את בעלי הבתים בעזרת דוחות דוא"ל רגילים קבועים בכל תהליך האישור והתקדמות תיקון הפגמים
  • הפוך הודעות מיידיות לאוטומטיות עבור כל שינוי של זרימת עבודה והפקת דוח יומי או שבועי
  • השג התחייבות שירות לתיקון כל פגם בתוך 30 יום לאחר ההודעה על ידי בעל הבית
  • עקוב אחר הביצועים של קבלני משנה וביקורות לשיפור שירות לקוחות עם דשבורד KPI מותאם במערכת
  • השגת שיא שביעות רצון לקוחות ברמה הגבוהה ביותר של שירות לקוחות
Madge Mansions - Client Handover
עקוב אחר ביצועי קבלן משנה עם דשבורד מותאם אישית (KPI) ב- SnagR

חברת אחוזות מדג' זכתה בתואר "הנכס המנוהל בצורה הטובה היותר 2017" של מאלזיה בקטגורית המחויבות שלה לאיכות ולשביעות רצון הלקוח. פרס זה מגיע לאחר קבלת "הסמכה של מערכת הערכת איכות הבנייה", הציון הגבוה ביותר בדרום מזרח אסיה (מחוץ סינגפור) של פרויקטים בצמיחה לשנת 2015.

הצהרות לקוח

I was very happy when the company decided to implement SnagR as we were able to capture more accurately homeowners’ issues and involve them in the process of rectification. This demonstrated our commitment to deliver the highest level of customer service. – Madge Mansions Township Manager, Gamuda Land

- Madge Mansions Township Manager, Gamuda Land
Madge Mansions - Client Handover
"It is simple and fast to report our defects to the property management office. No more filling up forms and writing length technical description of the defect." – Name undisclosed, Madge Mansions home owner

Copyright © 2018 SnagR Ltd | כל הזכויות שמורות | הצהרת פרטיות | זמין iOS גם Android.